M'n boekenpoef

Wat hebben een boekenpoef en een reünie met elkaar te maken?

Op het eerste gezicht niets maar het idee om iets over mijn boekenpoef te schrijven kwam door een weerzien. Na 30 jaar ontmoette ik een klasgenootje van de Mavo opnieuw.

Beiden zijn we gek op lezen en het is dan ook niet verbazingwekkend dat we elkaar tegenkwamen op een boekensite.

Kort geleden hebben we een tweepersoons reünie gehad. Zelfs na 30 jaar klikte het direct weer en waren we in no time volop aan het kletsen. Over van alles en nog wat en natuurlijk over onze grote hobby LEZEN.
Eensgezind besloten we dat papieren boeken voor ons toch de beste zijn. (Al is voor op vakantie een e-reader wel heel handig ).

Helaas is er toch een nadeel aan papieren boeken en zeker aan die lekkere dikke pillen van boeken. Ze zijn zwaar en moeilijk vast te houden als je b.v. reuma hebt. Om die reden heb ik voor mijn verjaardag een boekenpoef gekregen, en ik ben er helemaal weg van!
Mijn oud klasgenootje kende de poef niet en vond het een geweldig goede tip.

Vandaar dat ik deze TIP met meer mensen wil delen.
De poef is licht, staat prima op je schoot, je hoeft het boek niet zelf vast te houden. En het leest prima.

EEN AANRADER!


Labels: