Foto verslag van Elfia 2014

Vandaag een topdag gehad toen ik met mijn zoon en man een dagje naar de Elfia was. Gelukkig waren de weergoden met ons en was het prachtig weer.

Prachtige kostuums, een ontspannen gezellige sfeer, heel veel mooie boeken en een sprookjesachtige omgeving . Dat is is voor mij in het kort Elfia 2014 bij kasteel De Haar in Haarzuilen. Natuurlijk kon ik als enthousiast fantasy lezer de boekenstands niet weerstaan. Ik heb me dan ook prima vermaakt met het kijken naar zoveel mooie boeken en met het kletsen met de auteurs. Voor Fantasywereld mocht ik bij uitgever Zilverspoor mijn recensieboek Argadwyn van Femke Dekker ophalen. Met veel moeite heb ik me ingehouden en slechts een paar boeken gekocht.

Verder geen verslag maar vooral veel mooie foto's van Jeroen. Voor meer foto's van Elfia zie Jeroen's Fotografie blog...

 
Rik Raven, Pepper Kay en Atalanta Nèhmoura In gesprek met Liane Baltus

 
Femke DekkerCocky van Dijk


 
Kelly van der LaanJolien Tonnon

 
Mijn zoon KevinZoete appels

 

 
M.J. Wolf Rik Raven

Labels: