Afsluitende winactie één jaar bloggen

Dat Connie's Boekenblog deze maand één jaar bestaat heeft niemand die mijn blog leest kunnen ontgaan. Met dank aan diverse uitgevers en auteurs heb ik prachtige boeken weg mogen geven.
Het was echt een feest om zoveel winacties te kunnen organiseren en zo mijn éénjarig jubileum te vieren. De leuke en enthousiaste reacties maakten het zeker de moeite waard om dit te doen.

Ik heb nog nooit in mijn leven zoveel lootjes geschreven. En Bobbie heeft er een nieuwe hobby bij: ze is nu een expert in brokjes zoeken en winnaars uitkiezen. Wat mij betreft een echte feestmaand!

Als afsluiting wilde ik zelf ook nog een leuke prijs verloten. Daarom ging ik op zoek naar mooie boekenstof. En ik strikte mijn zeer creatieve schoonvader om daar wat van te maken.

Ik verloot drie prijzen gemaakt van boekenstof:


Prijs 1: Een A6 notitie map en bijpassende boekenlegger



Prijs 2: Een A4 notitie map en bijpassende boekenlegger



Prijs 3: Een A6 notitie map, een pennenbak en bijpassende boekenlegger




Je kunt kans maken op één van deze drie prijzen door te reageren onder dit bericht op Connie's boekenblog. Of door te reageren onder het bericht over de winactie op de Facebook pagina van Connie's Boekenblog.
Tot en met 8 oktober kun je reageren om kans te maken.
Wanneer de drie winnaars bekend zijn gemaakt heb je een week om te reageren, anders wordt er een nieuwe winnaar gekozen.

Veel Succes  

Labels: