In de planning: een nieuwe rubriek...

Nadat ik op 28 augustus naar de persconferentie van Elly's Choice was geweest schreef ik daar een blog over. Als je dit nog eens wilt lezen of meer over Elly's Choice te weten wil komen is hier de link.

Mijn blog eindigde met dit stukje:

Mijn mening
Persoonlijk vind ik het een erg goed initiatief. Op deze manier kun je voor weinig geld véél mooie boeken kopen en een mooie verzameling ebooks aanleggen. Het stimuleert ook om eens iets anders uit te proberen en nieuwe auteurs te ontdekken. En als er wat boeken bij zitten die ik al heb of minder interessant vind blijven er nog genoeg over om het abonnement toch de moeite waard te maken.
De enige reden dat ik nog twijfel is omdat ik al veel boeken lees om te recenseren en ook nog een leuke stapel gekochte en ongelezen boeken heb liggen.

Na enkele dagen heb ik een abonnement genomen ondanks de hoeveelheid ongelezen boeken die ik nog had liggen. Ondertussen heb ik al een groot aantal ebooks op mijn ereader staan die ik graag wil gaan lezen. Maar in de praktijk komt het er toch niet zo vaak van omdat ik net weer een boek van mijn boekenstapel pak.

Volgens mij zit daar wel wat leuks in om op mijn blog iets mee te gaan doen. Ik wil iedere maand als vaste rubriek iets met deze ebooks gaan doen. Lezen en een recensie schrijven, of vertellen welke ebooks me aanspreken of toch eens een onbekend boek gaan lezen en bespreken. Misschien lees ik wel meerdere boeken en bespreek ze kort. Ik ben er nog niet helemaal uit, het is nog wat in de planning zoals dat heet. Maar ik vind het leuk om het alvast met jullie, de lezers van mijn blog, te delen

Ik kom hier nog op terug...

Labels: