Nieuwsflits

In de vorige nieuwsflits schreef ik dat ik op 28 februari naar de boekpresentatie van De Tijdwachter zou gaan. Jammer genoeg kon dat niet doorgaan. Wel ga ik het nieuwe boek van de Bieb-bende serie lezen en recenseren voor Fantasywereld. Ik ben heel benieuwd of auteur Michael Reefs het hoge niveau van de eerste twee delen weet vast te houden. Ik heb er in ieder geval zin in om het boek te gaan lezen.

Op het moment loopt er op mijn blog nog de winactie voor Het meisje met alle gaven.
Begin maart komt er weer een leuke winactie.

In februari heb ik voor de eerste keer één van de boeken van mijn Elly's Choice abonnement gelezen en besproken. Voor de maand maart ga ik het boek Het hart van een vrouw van Cathy Kelly lezen. Het lijkt me een mooi en vlot leesbaar boek. Lees hier Elly's beschrijving...

De foto's op mijn blog worden gemaakt door mijn man Jeroen. Hij is bezig met een fotografie opleiding, wat voor mij natuurlijk erg goed uit komt.
Deze week heeft hij na veel werk iets gemaakt dat ik graag met jullie wil delen omdat het zo een cover van een boek zou kunnen zijn. Ik vind het prachtig gemaakt.


Ik ben 1 van de 1600 (!) mensen die de nieuwe digitale leesdienst Bliyoo uit gaat testen. Toen Bruna een oproep deed kregen ze veel meer aanmeldingen dan ze verwacht hadden. Bruna besloot daarop dat iedereen die zich aangemeld had mag gaan testen.

Bliyoo is een soort Spotify voor boeken en tijdschriften. Het wordt een dienst waarbij mensen tegen betaling van een maandelijks abonnementsgeld onbeperkt boeken en tijdschriften kunnen lezen.
De prijs van het abonnement is nog niet bekend.

Ik hou jullie op de hoogte


Voor maart staat er ook alweer het een en ander op de planning:
In de rubriek Gelezen staan nu ook al wat meer artikelen. Hier zet ik mijn leeservaringen van boeken die ik extra lees. Omdat ik vaak wel wat over deze boeken wil vertellen maar niet altijd tijd heb voor een uitgebreide recensie.

Labels: