Wie heeft er nog vragen aan Cocky van Dijk?

Het is weer bijna tijd voor Castlefest, namelijk 31 juli - 2 augustus 2015.

Dit jaar ga wordt dit de tweede keer dat ik hiernaar toe ga. Vorig jaar heb ik genoten van de sfeer, de muziek, de mooie kostuums en natuurlijk van het langswaaien bij de boekenstands.
Samen met Kevin en Jeroen hoop ik weer een heerlijke dag mee te maken.

Met boeken kopen neem ik me plechtig voor om slechts met twee boeken naar huis te gaan. Het zijn vervolgen waarvan ik deel één met plezier gelezen heb en die op Castlefest gepresenteerd worden.

Bloed en Scherven van Kelly van der Laan
en
Sluimergeest van Cocky van Dijk

Nadat ik het eerste boek van Cocky van Dijk gelezen had vertelde ik er enthousiast over aan mijn zoon Kevin. Hij leest net als mij graag Fantasy en is ook gek op verhalen met draken erin. Kevin was direct geïnteresseerd in deel één van de serie DrakenZieler Spiegelgeest. Hij begon met lezen en kon niet meer stoppen. In één dag was het boek uit.
Toen Kevin en ik over het boek aan het kletsen waren leek het ons een heel leuk idee om samen Cocky van Dijk te interviewen wanneer het tweede boek uit zou komen. Ik stuurde Cocky een berichtje om eens te polsen of ze hier voor te vinden was. Gelukkig vond ze het een leuk idee.
Zondag 2 augustus is het zover, dan gaan we naar Castlefest en interviewen we Cocky van Dijk.

Heb je vragen aan Cocky geef ze dan door. Onder dit bericht of in een privé bericht.
Dan stellen Kevin en ik je vraag voor je.

Labels: