Boekpresentatie Schuilplaats

Vandaag naar Almere geweest waar bij Bruna de boekpresentatie van Schuilplaats van Linda Jansma was. Het boek mocht ik van de Crime Companie al lezen als e-book. Mijn recensie heb ik ook vandaag op mijn blog gezet.

Er waren veel mensen naar de boekpresentatie gekomen waaronder veel mensen die ik ken. Het was dan ook heel gezellig om met zoveel bekenden te kunnen kletsen.

Na een speech van de uitgeefster kwam Linda Jansma aan het woord. Ze was best wel wat zenuwachtig ook al was het al de presentatie van haar vierde boek. Zij bedankte op een lieve manier een aantal mensen die belangrijk voor haar waren tijdens het schrijven van haar boek. Het eerste exemplaar overhandigde ze aan de pleegmoeder die haar met de achtergrond-informatie had geholpen voor het boek. Het was duidelijk te merken dat Linda Jansma oprechte bewondering heeft voor het liefdevolle werk dat pleegouders doen. Ze hoopt dat ze dit heeft kunnen over brengen in haar boek en wat mij betreft is ze daar prima in geslaagd.

Labels: ,