Schuilplaats

Donderdag 17 oktober is de boekpresentatie van Schuilplaats, het vierde boek van Linda Jansma. Niet echt in de buurt maar dat mag de pret niet drukken want ik ga er naar toe en heb een uur rijden er graag voor over. Vandaag kreeg ik van de Crime Compagnie het ebook van Schuilplaats om een recensie over te schrijven. Mijn dag kan dus vandaag niet meer stuk.

Het boek gaat over Mayke en Han, die pleegouders zijn van 6 kinderen en in een grote boerderij in Friesland wonen. Ze bieden crisisopvang aan drie zusjes en vangen deze liefdevol op. Al snel merkt Mayke dat er iets aan de hand is met de veertienjarige Nikki die weigert te praten.
Dan verdwijnt een van de andere pleegkinderen. Wat is er met hem gebeurd? Hebben de zusjes er iets mee te maken?

Dit klinkt spannend en ik heb dan ook echt zin om aan het boek te beginnen. Maar eerst ga ik wat van  mijn achterstand met recensies wegwerken.
Er liggen nog drie gelezen boeken te wachten op een recensie, namelijk:

Labels: