Liebster Award

Ik vind het heel leuk dat ik een Liebster Award kreeg van collega-blogger Mieke Schepens. De Liebster Award is een virtuele award die in het leven is geroepen om bloggers die nog niet zoveel volgers hebben onder de aandacht te brengen. Het is de bedoeling dat je elf vragen beantwoord zodat lezers je beter leren kennen. Daarna kies jij weer elf bloggers uit aan wie je de Award en 11 vragen doorgeeft.


1. Noem 11 random facts over jezelf
Bobbie op het strand
2. Hoe lang blog je al ?
Heel kort nog maar.

3. Welke plek zou je graag eens bezoeken?
Van alles eigenlijk maar onder andere Schotland.
 
4. Waarom ben je een blog gestart?
Omdat ik iets extra's wilde doen met mijn passie voor boeken.

5. Wat zijn je andere hobbies?
Bakken, films kijken thuis en in de bioscoop, knutselen, musicals en theater.

6. Waar geniet je het meest van?
Van mijn gezin en ik geniet gewoon van elk mooi moment dat ik verder mee maak.

7. Is er iets wat je al heel lang wil doen maar er nog altijd niet van gekomen is?
Parachutespringen lijkt me geweldig. Helaas durf ik (nog) niet - maar wat niet is kan nog komen. Deze week zag ik een man in de krant die een sprong deed ter ere van zijn 100ste verjaardag!

8. Waar kunnen ze je 's nachts voor wakker maken!
Nergens voor, behalve voor noodgevallen.

9. Wat is je grootste trots in je leven?
Mijn gezin.

10. Wat vind je onwijs irritant?
Oneerlijkheid.
 
11. Wat doe je morgen?
Dan ga ik net als iedere vrijdagochtend naar fysiotherapie in een gezellige reuma groep. Daarna goed uitrusten. En morgenavond ga ik met mijn man naar het theater, naar The Brittish Pop Invasion.
 
Dit waren de 11 vragen. Uit veel leuke blogs heb ik er weer 11 gekozen om de Award aan door te geven. Maar natuurlijk zijn er veel meer leuke blogs dan deze 11.

In willekeurige volgorde:



Labels: