Nieuwsflits

Dit boek lees ik nu voor Fantasywereld. Het is een mix tussen fantasy en thriller. Het begin is veelbelovend.

Het boek De erfgenaam had ik al staan (Maar nog niet gelezen) en afgelopen zaterdag lag dit T-shirt in de brievenbus, met een brief van A.W. Bruna.
"Bedankt voor je deelname, helaas ben je niet uitgekozen als winnaar, maar als dank voor de mooie foto krijg je toch een t-shirt.
We zien je graag in het t-shirt." Dus speciaal voor Bruna, deze foto.

Helaas - en dat vond ik zo jammer - ging het Thrillerfest in Eindhoven niet door. Omdat ik al twee kaarten besteld had, kreeg ik als troost deze boeken.
Bedankt organisatie van het Thrillerfest en ik hoop dat wanneer het ooit nog gaat lukken, dan meld ik me weer aan.

Door de Thrillerlezers groep op Facebook ben ik helemaal enthousiast gemaakt voor de boeken van Heleen van der Kemp. Dus ik heb deel 1 van de alom geprezen Britt Franken serie gekocht. In januari neem ik het mee als ik de auteur ontmoet en laat dan mijn boek signeren.

Labels: