Plakken en knippen.

Deze week verschijnt eindelijk mijn recensie van "De donkere broederschap" van Luke Scull op Fantasywereld.
Eindelijk is niet overdreven, want deze recensie heeft me bloed, zweet en tranen gekost.

Ik heb, denk ik, meer pagina's aan kladversies geschreven dan de schrijver zelf voor zijn boek. Bij dit boek kreeg ik maar niet op papier wat ik in mijn hoofd had zitten.
Uiteindelijk begon het er op te lijken en had ik een deel op papier staan en een deel op de computer. Nu ben ik beslist geen computerheld en heb altijd ruzie met de functies plakken en knippen of raak dan ineens weer tekst kwijt. Daar moest ik na al dat geploeter toch echt niet aan denken.
Tot groot vermaak van man en kids ben ik toen op geheel eigen wijze gaan plakken en knippen, vooral de schaar en het plakband vonden ze om te gieren. Manlief kon het dan ook niet laten om er foto's van te maken.

Ach ik kon de humor er ook wel van in zien en besloot er een stukje over te schrijven op mijn blog.

Labels: