Buit van Boekenfestijn in Ahoy

Vandaag was ik voor het eerst naar het Boekenfestijn. Wat waren hier ongelofelijk veel mooie boeken te zien. Ik heb genoten van het slenteren langs de tafels vol met boeken. Regelmatig heb ik even een boek opgepakt om er even door heen te bladeren of om de achterflap te lezen. Van te voren was ik toch een beetje bang dat ik meer boeken zou gaan kopen dan er bij ons in de auto passen, of dat ik constant mijn budget zou oprekken.
Gelukkig vond ik het vooral erg leuk en gezellig en was mijn mand met aankopen, vergeleken met de meeste bezoekers, eigenlijk best bescheiden.
En daarmee was ik ook nog erg tevreden met wat ik nog thuis heb staan en met alles wat ik de komende tijd nog mag recenseren.
Met het uitzoeken van kado's voor vrienden en familie heb ik me ook prima vermaakt. Er ligt hier thuis een flinke stapel boeken waar ik hopelijk een aantal mensen blij mee ga maken. Ik denk wel dat dat gaat lukken want het zijn echt goede boeken (vind ik) die ik gekocht heb.

Ook heb ik mezelf nog verwend met deze boeken:

Okee, het is niet heel bescheiden, maar als excuus wil ik aanvoeren dat er honderden boeken zijn die ik heb laten liggen. ;)
Misschien de rest van het jaar voorlopig uit de buurt van een Boekenfestijn blijven?



Labels: