Eerste bericht 2014

Iedereen een gezond en gelukkig 2014 toegewenst.

Mijn eerste boek van 2014 heb ik vandaag uitgelezen. Dit boek heb ik gelezen voor de leesclub van Xander uitgevers: "Halverwege het graf", het eerste deel in de nachtjagers-serie.

Op het boek staat dat het duister, sexy en bovennatuurlijk is. En dat het een New York Times bestseller is. Het verhaal gaat over Cat Crawfield die zelf half-vampier is en jaagt op vampieren. Niet helemaal mijn stijl maar ik wilde het toch graag proberen. Wat ik er van vond staat eerdaags in mijn recensie.

Silo van Hugh Howey ligt ook klaar om gerecenseerd te worden. Dit boek heb ik gelezen voor Fantasywereld. En ik kan alvast zeggen dat ik het een heel indrukwekkend boek vond.

De recensie van "De hand van de Keizer" van Antoine Rouaud is af en verschijnt eerdaags op Fntasywereld.

De volgende boeken die ik ga lezen liggen al weer klaar:
Deze lijst zal snel langer worden. Ik heb nog een aantal boeken in mijn boekenkast en op mijn e-reader staan die ik nu echt wil gaan lezen waaronder:
Ongetwijfeld zal ik het ook niet kunnen laten om boeken te kopen en weer mee te doen aan prijsvragen en leuke boekenclubs.
Verder komen er nog leuke boeken aan van Fantasywereld en van Thrillerlezers.
Thrillerlezers heeft nu ook een prachtige blog: De Thrillerlezersblog en ik kan iedereen van harte aanraden om daar eens een kijkje te gaan nemen.

Ik kan dus een mooi boekenjaar tegemoet zien.

Labels: