Boekenlijstjes 3

Aan de lijst gelezen boeken in 2014 zijn inmiddels weer 8 boeken toegevoegd.

Drie boeken tellen mee voor de uitdaging "Ik lees Nederlands":
Van 5 boeken staat er inmiddels een recensie op mijn blog:

Verder heb ik nog gelezen
Zoals gebruikelijk lees ik sneller dan dat ik recensies schrijf. Dus de komende tijd ben ik van plan om recensies te plaatsen van:
Of ik een recensie van Het bloed van Onschuldigen ga plaatsen weet ik nog niet. Hangt er van af hoe goed ik in mijn tijd zit. Het is een heel mooi geschreven boek dus eigenlijk wil ik dat wel doen.

Mijn leesstapel groeit ook nog steeds gestaag.
Van een vriendin heb ik Doelwit van Linda Jansma gekregen. Met zowel een boodschap van Linda als mijn vriendin erin. Daar ben ik ontzettend blij mee en ga hier nu aan beginnen. Ben heel benieuwd naar het boek.

Om te gaan lezen en recenseren liggen onder andere klaar

Labels: