Vanavond naar De Avond van het Spannende Boek

Vanavond gaan Jeroen en ik voor de eerste keer naar De Avond van het Spannende Boek. Ik ben echt heel benieuwd omdat ik al veel verhalen over dit evenement heb gehoord. Ook zie ik uit naar ontmoetingen met vrienden en bekenden én naar leuke nieuwe kennismakingen.
Op dit blog zal ik vrijdag foto's en een verslag zetten.

De Avond van het Spannende Boek is de feestelijke aftrap van de Juni - Maand van het Spannende Boek (30 mei t/m 30 juni).
Het is een avond vol spanning, thrillerauteurs, interviews, signeersessies en boekverkoop. En natuurlijk ook de plaats waar Thrillerlezers elkaar ontmoeten. Dit jaar is het thema Terreur in thrillers.
Een avond met nationale en internationale gasten waaronder eregast Tess Gerritsen.

Maar ook met De literaire thrillersalon en de uitreiking van De Gouden Strop en de Schaduwprijs.


Voor De Gouden Strop zijn genomineerd:Voor de schaduwprijs zijn genomineerd:
Patrick Conrad
Tango assassino
De Bezige Bij Antwerpen
2013
Monique Koemans
Xander Uitgevers
Corine Hartman
Zielloos
Karakter Uitgevers
Villa Gladiola
Tjeerd Langstraat
Uitgeverij Logikos
Donald Nolet
Versleuteld
TRC - Cargo
Vrij uitzicht
Anya Niewierra
B for Books
Tomas Ross
De tweede november
TRC - Cargo
Versleuteld
Donald Nolet
TRC- Cargo
Esther Verhoef
De kraamhulp
Ambo|Anthos uitgevers

Labels: