Bijna jarig

In september bestaat mijn boekenblog alweer 1 jaar.
Dat wil ik uitgebreid gaan vieren want ik vind het nog steeds geweldig om te doen en ben blij met alle volgers en op alle berichtjes over mijn recensies en andere berichten.

Ik ben al volop bezig met het organiseren van leuke winacties. Erg leuk om te doen vind ik dat, er zijn door uitgevers al boeken toegezegd . Waarbij boeken zitten die ik zelf geweldig vond maar ook die ik nog niet heb en zou willen winnen.
Ook heb ik boekenstof gevonden waar ik wat leuks mee wil gaan doen.
Hopelijk zijn er nu wat mensen nieuwsgierig geworden.

Mijn man en zoon zagen al deze voorpret en besloten een steentje bij te dragen. Samen hebben ze een logo voor mijn boekenblog ontworpen. En visitekaartjes met logo voor me besteld als verrassing.
Ik hoef natuurlijk niet te zeggen dat ik helemaal in de wolken ben met deze verrassing.

Dit is het geworden:



Mooi toch?

Labels: