Nieuwsflits

Alle reacties op de win actie voor de drie exemplaren van Het geheim van Penumbra's boekwinkel - 24 uur open zijn vandaag naar uitgeverij Lias gestuurd. Ik denk dat ze het lastig gaan krijgen om de leukste of origineelste reacties uit te zoeken. Eerlijk gezegd ben ik blij dat ik dat niet zelf ga doen.
Zodra er meer bekend is laat ik weten.

Volgende week gaan mijn dochter Kelly en ik op pad om Lisette Jonkman te interviewen. Jeroen gaat weer mee om mooie foto's te maken. Kijk ook eens op zijn foto blog.

Komende week gaan Jeroen en ik ook voor de eerste keer naar CastleFest. Er zijn veel uitgevers en auteurs aanwezig dus ik kom vast met één of meer boeken thuis... Op mijn blog komt natuurlijk weer een uitgebreid fotoverslag.

Nieuwe recensies / gelezen komen er aan van:
In de nieuwsbrief van de Crime Compagnie las ik dat er twee boeken van Linda Jansma uitkomen in een nieuwe editie. Op 15 augustus verschijnt Kwetsbaar (eerder verschenen onder de titel Caleidoscoop) en op 26 september Tweestrijd.
Voor de lezers die al haar boeken al gelezen hebben verschijnt 1 november haar nieuwe boek Vrij spel, Een boek waar ik echt benieuwd naar ben.

Rond het uitkomen van de nieuwsbrief was ik al volop aan het brainstormen over winacties voor het éénjarig bestaan van Connie's boekenblog. Ik trok de stoute schoenen aan en nam contact op met de Crime Compagnie. Met verrassend resultaat voor mij en de lezers van mijn blog...

Labels: