Voorbereiding interview met Lisette Jonkman

Vorig jaar heb ik bij de Chicklit leesclub Verkikkerd gelezen van Lisette Jonkman. Een heerlijk boek dat ik iedereen kan aanraden.

Na het lezen heb ik het aan mijn dochter Kelly gegeven omdat ik het echt een boek voor haar vond. Dat had ik goed gegokt en in no time had ze het boek uit en pronkte het daarna bij haar boeken.

Niet lang daarna las ze ook Glazuur en had Lisette er weer echt een fan bij.

Nu zijn we samen het vervolg op Verkikkerd aan het lezen, Verslingerd, en gaan er een recensie over schrijven op mijn blog.

Echt gezellig zo samen met mijn dochter. Zeker omdat we 31 juli naar Lisette toe gaan en haar mogen interviewen. Natuurlijk komt ook hiervan een verslag met foto's op deze blog te staan.

Heb je nog leuke vragen voor Lisette, reageer dan onder dit bericht en dan stellen Kelly en ik de vraag voor je.

Labels: