Win het gesigneerde romantische boek Meesterwerk

Het Valentijnsgenootschap streeft ernaar dat er een prijs voor het beste romantische boek wordt ingesteld.
Romantische boeken worden immers door veel lezers gewaardeerd. Ook de uitleencijfers van de bibliotheken laten dat duidelijk zien. Toch krijgt het romantische boek wat betreft het Valentijnsgenootschap te weinig waardering en aandacht. Op 14 februari 2015 wordt daarom de Valentijnprijs 2014 uitgereikt. Meer hierover hier op hun site.

Omdat mijn blog eind van deze maand één jaar bestaat mag ik één van hun boeken verloten en ik mocht zelf kiezen welk boek.

Het is Meesterwerk van José Vriens geworden. Dit boek kreeg erg enthousiaste reacties en ik heb het zelf ook met veel plezier gelezen. Het exemplaar is speciaal voor de wedstrijd gesigneerd!.

Veronica besluit te stoppen met haar studie als het landgoed, dat al eeuwen in de familie is, verkocht moet worden omdat er een faillissement dreigt. Ze is bereid ver te gaan om dit te voorkomen, maar een huwelijk met de rijke makelaar Toonders is toch een beetje te veel van het goede. Een verzonnen verloofde geeft haar even respijt. Ondertussen zoekt ze naar manieren om aan het benodigde geld te komen.
Het kan niet uitblijven dat haar zogenaamde verloofde erachter komt waarvoor ze zijn naam heeft misbruikt, en hij eist zijn plek naast haar op. De knappe Joop Brinkers heeft geld genoeg om het landgoed te redden. Hoe moeilijk moet het zijn met hem te trouwen als dat is wat hij wil?
Winactie
Om het boek te winnen kun je onder het bericht op mijn Boekenblog of op de Facebook pagina van Connie's Boekenblog een reactie achter.
Je kunt reageren tot en met 13 september.
Als de uitslag bekend is gemaakt heb je een week om te reageren, anders wordt er een andere winnaar gekozen. Dus hou mijn blog goed in de gaten .

Veel succes

Labels: