Winactie: kies zelf welke versie van Gunnersen je wilt winnen

Op 6 oktober verschijnt er bij uitgeverij de Geus het bijzondere boek Gunnersen van Richard House.
Dit is na Sutler het volgende deel in de Kill-reeks, maar is ook prima los te lezen.
Naar aanleiding van het verschijnen van Sutler heb ik een leuke en indrukwekkende ontmoeting gehad met Richard House. Ik ben dan ook zeer benieuwd naar zijn nieuwe boek.

Gunnersen verschijnt in drie verschillende versies:
Als je meer wil weten kijk dan op www.thekills.nl voor filmpjes digitaal materiaal en andere extra's.

Rem Gunnersen heeft dringend geld nodig. Zijn vrouw is toe aan vakantie. Rem vindt een baan: hij gaat samen met zeven anderen een nieuwe stad bouwen in Irak. De baan zal zijn dood betekenen.

Ten ere van het 1 jarige bestaan van mijn blog mag ik van uitgeverij De Geus één exemplaar van Gunnersen verloten. De winnaar van het boek mag kiezen welke versie van het boek hij / zij wil hebben (het verrijkte e-book kan niet overal op geïnstalleerd worden).
Zelf ga ik meestal voor papier maar in dit geval zou ik voor het verrijkte e-book gaan. Bij het lezen van Sutler vond ik dit echt iets toevoegen aan het boek.

Tot en met 8 oktober kun je mee doen aan deze winactie door te reageren onder dit bericht op mijn blog of onder het bericht van de winactie op de Facebook pagina van Connie's boekenblog.

Wanneer de winnaar bekend is gemaakt heb je één week om te reageren anders wordt er een nieuwe winnaar gekozen.

SUCCES

Labels: