Winactie Thomas Enger

Thomas Enger is één van de meest vooraanstaande Noorse misdaadschrijvers. Hij studeerde journalistiek en geschiedenis. Daarna werkte hij negen jaar voor een internetkrant. Die ervaring heeft hij gebruikt voor de thrillerserie over internet verslaggever Juul Henning. Inmiddels zijn er in Nederland drie delen van de serie verschenen bij uitgever Querido.

Voor mijn blog heb ik SchijndoodFantoompijn en Bloedmist gerecenseerd.
Zoals wel uit mijn recensies blijkt ben ik onder de indruk van de boeken. Ieder boek heeft een goed uitgewerkt en afgerond misdaadverhaal. Bovendien is er een persoonlijk verhaal over Juul Henning dat in de boeken doorloopt. Ik vind het allemaal aanraders!

Ik ben dan ook erg blij dat ik twee boeken uit de serie, Schijndood en Fantoompijn, mag verloten van de uitgever omdat mijn blog 1 jaar bestaat.
Zelf doe ik er een handgemaakte boekenlegger bij.


Winactie
De twee boeken en de boekenlegger kun je winnen door te reageren onder dit artikel op mijn Boekenblog. Of door een reactie achter te laten op de Facebook pagina van Connie's Boekenblog.
Tot en met 24 september kun je reageren om mee te kunnen doen
Wanneer de winnaar bekend is gemaakt heb je één week om te reageren, anders wordt er een nieuwe winnaar gekozen.

Ook deze keer: Veel succes 

Labels: