Leuke trailer van het Rosie Effect

24 oktober is het eindelijk zo ver. Dan verschijnt Het Rosie Effect van Graeme Simsion. Dit is een boek waar ik enorm naar uitkijk. Zijn eerste boek Het Rosie Project vind ik niet alleen heel sterk maar ook bijzonder grappig. De hoofdrolspeler in het verhaal, Don Tilman, heeft mijn hart gestolen.

Het was dan ook een belevenis om op 29 augustus bij het interview te zijn dat Marion Pauw met hem had.
Op deze avond werden er ook filmpjes gemaakt voor de boektrailer van Het Rosie Effect. Voor de camera werden mensen gevraagd wat ze van het nieuwe boek verwachten.
Samen met vriendin en collega blogger Shyama liet ik me overhalen om wat over het boek te zeggen.

De trailer is af en Shyama en ik staan erop. Ik weliswaar slechts voor de sier :) maar het blijft leuk.

Hier volgt de trailer:


Labels: