Win het gesigneerde boek: In mijn bloed

Vorige week heb ik bij Dutch Media Books Milou van der Will ontmoet. Hierbij signeerde zij ook het boek voor deze winactie.
Samen met Shyama in Boekenland heb ik een duo recensie geschreven van haar boek In mijn bloed. Dit eerste boek in de serie over journaliste Benthe Berg gaven wij 4 sterren.

Van Dutch Media Books mag ik één gesigneerd exemplaar van dit boek verloten.

Je kunt kans maken op dit boek door te reageren onder dit bericht op Connie's Boekenblog. Of door te reageren onder het bericht over de winactie op de Facebook pagina van Connie's boekenblog.
Tot en met 25 oktober kun je reageren om kans te maken.
Wanneer de winnaar bekend gemaakt is heb je één week om te reageren anders wordt er een nieuwe winnaar gekozen.

Volgen op Bloglovin of mijn Facebook pagina heeft geen invloed op je winkansen maar wordt wel op prijs gesteld.

Succes

Labels: