Zo leuk! Ik ga Sophie Hannah ontmoeten

Op 1 november ga ik samen met andere boekbloggers naar een bloggerslunch met Sophie Hannah en de kleinzoon van Agatha Christie.
Dit is naar aanleiding van de nieuwe Agatha Christie, De monogram moorden, die op 8 september wereldwijd is gepresenteerd.

We mogen Sophie Hannah en Mathew Prichard (de kleinzoon van Agatha Christie) bij wijze van spreken "het hemd van het lijf vragen".
Zelf ga ik ook een aantal vragen bedenken. Maar misschien hebben jullie leuke vragen die ik kan stellen... Ik hoor het graag. Laat je vraag in een reactie onder dit artikel achter en misschien kan ik deze vraag dan ook echt stellen.

Wanneer ik op 1 november in Antwerpen ben valt dit samen met "De Vlaamse boekenbeurs", een beurs waar ik nog nooit geweest ben maar al veel over gehoord heb. Samen met Jeroen ga ik ook een kijkje nemen op de boekenbeurs. We hebben geluk, want op die dag is het thema Fantasy.

Ik zie er ontzettend naar uit. Natuurlijk komt er over de bloggerslunch en de boekenbeurs een verslag op mijn blog.

Labels: