Boekenlijstjes 5

Sinds het vorige boekenlijstje (in juli 2014) heb ik weer flink wat boeken gelezen. Vandaag heb ik de lijst met gelezen weer bijgewerkt. Er staat onder andere een erg leuke serie bij van Nora Roberts (De Sleutel trilogie). Deze serie ga ik niet recenseren, die heb ik gewoon lekker tussendoor gelezen. Een vriendin van mij is groot fan van Nora Roberts en wanneer zij een boek koopt mag ik het altijd lezen. Heerlijk leesvoer voor tussendoor.


Een aantal boeken op de lijst zijn ondertussen al gerecenseerd. Er komen nog recensies aan van
Op dit moment lees ik Made in Sweden van Roslund & Thunberg. Ik probeer het boek uit te krijgen voor ik ze dinsdag ontmoet.

Maar ik betwijfel of me dat gaat lukken.

Het volgende boek ligt al klaar: Palmen in de sneeuw van Luz Gabás. Een dikke pil van 702 pagina's. Aangezien het boek word aangeraden voor de lezers van María Dueñas en Julia Navarro denk ik dat ik zonder moeite door de zevenhonderd pagina's heen ga vliegen.

De uitdaging Ik lees Nederlands heb ik ruimschoots gehaald. Op dit moment staat de teller op 39 boeken en er komen zeker nog boeken bij voordat dit jaar om is.

Tot het volgende boekenlijstje.

Labels: