Winactie - 1 maand gratis Elly's Choice

Op 28 augustus was ik bij de presentatie van Elly's Choice. Ik was erg enthousiast en heb direct een abonnement genomen. Ondertussen heb ik zo al weer een flink aantal mooie boeken op mijn e-reader staan.

Vanaf 1 december is er een Elly's Choice cadeaukaart verkrijgbaar bij Primera. Met deze kaart kun je 1 maand gratis gebruik maken van Elly's Choice en tien (van te voren geselecteerde) e-books downloaden. De kaart kost €9,99.

Ik mag 1 cadeaucode weggeven waarmee je gratis de 10 boeken van de maand die je uitzoekt kunt downloaden.


Wanneer je kans wilt maken op deze prijs kun je reageren onder dit bericht op mijn blog. Ook kun je reageren onder het bericht op de Facebook pagina van Connie's Boekenblog. Tot en met 15 december kun je reageren om mee te kunnen doen.
Wanneer de winnaar bekend is gemaakt heb je één week om te reageren, anders wordt er een nieuwe winnaar gekozen.

Volgen van mijn blog en/of het delen van het Facebookbericht maakt niets uit voor je win kansen.
Maar ik vind het wel heel leuk als je dat doet :)

Veel succes

Labels: