Eerste winactie 2015

In dit eerste bericht van 2015 wil ik iedereen een gelukkig en gezond jaar toewensen!

Het is de laatste weken wat rustig op mijn blog geweest omdat ik ziek was en totaal gevloerd op de bank lag. Maar nu ben ik gelukkig weer opgeknapt en zullen er weer regelmatig berichten, verslagen en recensies verschijnen.
Morgen komt de eerste recensie van 2015 op Connie's Boekenblog namelijk Schrijven kreng van Lisette Jonkman.

Om het jaar feestelijk te openen start er vandaag een nieuwe winactie.
Deze keer geen nieuwe boeken, maar twee van mijn recensieboeken. Omdat mijn boekenkasten helaas te klein zijn voor alle boeken geef ik (in overleg met de uitgever) deze twee boeken weg.



Je kunt kans maken op deze twee boeken door te reageren onder dit bericht op Connie's Boekenblog. Of door te reageren onder het bericht op de Facebookpagina van Connie's Boekenblog.

Tot en met 10 januari kun je reageren om kans te maken op deze boeken.

Wanneer de winnaar bekend gemaakt is heb je één week om te reageren, anders wordt er een nieuwe winnaar gekozen.

Veel succes
Het delen van de winactie maakt geen verschil voor je winkansen. Maar ik vind het wel leuk als je dat doet.

Labels: