Lees jij ook fantasy?

Zaterdag 7 februari gaan Jeroen en ik naar het eerste Gala van het Fantastische boek. Als enthousiast Fantasy lezer is dat iets waar ik me echt op verheug.

Er is een middagprogramma met o.a. een paneldiscussie onder leiding van Thomas Olde Heuvelt en een panel geheel voor en door lezers.
Ook zijn er diverse auteurs aanwezig voor het signeren van hun boeken.

's Avonds is er een gala waarbij de Paul Harland prijs wordt uitgereikt.

Dit in het kort. Een uitgebreid verslag ga ik schrijven wanneer we er geweest zijn. Niet alleen voor Connie's Boekenblog maar ook voor Fantasywereld ga ik hier verslag van doen. Voor deze site schrijf ik al ruim 2 jaar met veel plezier recensies.
Voor wie Fantasywereld nog niet kent zou ik zeggen neem eens een kijkje.
Het is een prachtige site met recensies voor alle leeftijdsgroepen en de meest uiteenlopende fantasy genres.
Er is ook een gezellig forum waar je vragen kunt stellen of gewoon wat kunt kletsen. Maar je kunt er ook terecht voor:
En gisteren is er een nieuwe rubriek begonnen die ik erg leuk vind. De Fantasy knutselkamer.
Deze keer kun je stap voor stap zien hoe je miniatuurscrolls kan maken. Met foto's word alles duidelijk uitgelegd. Ik ben weg van het resultaat.
Ook natuurlijk leuk om te doen als je geen Fantasy leest maar wel van knutselen houdt.

Lezen jullie eigenlijk fantasy?
En wat voor fantasy vinden jullie leuk?
Laat het eens horen. En als er vragen zijn over fantasy boeken stel ze aan Fantasywereld. Of aan mij mag natuurlijk ook .

Labels: