Nieuwsflits

Sinds ik ben begonnen met mijn Boekenblog kom ik regelmatig in Amsterdam. Zo ook vandaag omdat ik ben uitgenodigd voor het Persevent van Storytel. Op dit moment ben ik onderweg en hoop ik dat er geen files staan. Veel kan ik er nog niet over te vertellen, dat hoor ik straks pas. Wel weet ik dat het om een audioboeken service gaat. Vanavond krijgen we een introductie van Storytel, onder leiding, van Vivienne van den Assem. Ook zal Susan Smit aanwezig zijn. Ik ben nieuwsgierig wat ik te horen ga krijgen. En natuurlijk komt er zo snel mogelijk een verslag met foto's van deze avond.

Ook op 23 januari ben ik in Amsterdam te vinden. Dan ga ik een kijkje achter de schermen nemen bij Elly's Choice.

Kleurboeken zijn helemaal in op het moment en er komen regelmatig nieuwe boeken uit.  Het wordt steeds lastiger kiezen welk boek je graag wil hebben. Nu zag ik een grappig kleurboek dat in februari uit komt. Het is voor de jonge fans van One Direction. Het enige echte One Direction Kleurboek.

Voor februari staat er ook al het een en ander gepland:
De Winactie met de twee recensie boeken was een groot succes. Er deden bijna honderd mensen aan mee. In februari komt er weer een Winactie met 2 van mijn recensie boeken. Ook leuk voor Bobbie want die vind het erg leuk om in een grote schaal met proppen naar brokjes te zoeken. Zeker als het een grote schaal is steekt ze haar hele hoofd erin. En gooit zo per ongeluk wat eruit. De eerste die ze er uit gooit is de winnaar. Leuk en handig, zo'n notaris hond. En ze vind het zelf ook geweldig. Wanneer ze de schaal ziet gaat ze al verwachtingsvol klaar zitten. Vandaar dat ik meestal de lootjes schaal nog even laat staan en Bobbie gewoon voor de lol nog een keer brokjes laat zoeken in die berg met lootjes.

Labels: