Ik stel jullie voor: gastblogger Linda

Vandaag ga ik naar een Meet en Greet met Ria Schopman die het prachtige boek Alea schreef. Ik ben uitgenodigd door Linda Mastwijk, die voor vijf personen deze meet (en het boek Alea) won.

Het belooft een gezellige boel te worden want toen de datum geprikt werd begon iedereen enthousiaste plannen te maken om wat lekkers mee te nemen.
Omdat Linda de prijs gewonnen en ons uitgenodigd had, leek het me een leuk idee om haar te vragen hier een verslag over te schrijven op mijn blog. Gelukkig zag Linda het ook zitten dus eerdaags kunnen jullie hier lezen wat ze te vertellen heeft over deze ontmoeting met Ria Schopman.

Ik heb Linda om een foto gevraagd en of ze wat over zich zelf wilde vertellen.
Met trots stel ik jullie voor aan mijn eerste gastblogger Linda:


Ik ben 51 jaar, geboren in Amsterdam, waar ik niet meer woon, maar nog wel heel vaak en graag kom.
Sinds 1984 heb ik een relatie met Henk en sinds 1986 wonen we samen in Uithoorn.

Ik lees al zolang ik mij kan herinneren. Mijn liefde voor thrillers is ontstaan doordat mijn moeder ooit had gehoord dat de boeken van Nicci French zo goed waren, misschien was dat wel iets voor mij ?
Dus een boek van Nicci French gelezen en toen was ik verkocht, meteen alle boeken van hen gelezen.
Daarna is het niet meer gestopt, ik hou het liefst van psychologische thrillers met moordlustige psychopaten ofzo, het kan mij niet creepy genoeg zijn.

Voor Crimezone / Hebban en Not Just Any Book doe ik regelmatig mee aan leesclubs en schrijf ik recensies.

Naast lezen hou ik ook heel erg van naar het theater en bioscoop gaan, wat we dan ook zeer regelmatig doen.
En ben ik een liefhebber van spannende series op tv.
In de zomer een beetje tuinieren vind ik ook leuk.
Om de conditie een beetje op peil te houden zwem ik elke week zo’n 25 baantjes.

Verder ben ik gek op honden, we hebben een Golden Retriever gehad en een Maltezer en een Weimaraner.
Sinds eind september hebben we Noah (nu 6 maanden oud), een vuilnisbakje die nog het meest lijkt op een Yorkshire Terrier.

Labels: ,