Winactie februari 2015

De Winactie van januari met twee van mijn recensieboeken was een groot succes. Leuk om te merken dat ook boeken die één keer gelezen zijn graag gewonnen worden.
In 2015 ga ik ieder maand een winactie doen, dus hou in het begin van iedere maand mijn blog in de gaten als je mee wil doen.
Natuurlijk is het altijd in overleg met de betreffende uitgever als ik recensieboeken verloot. Zoals ik bij de vorige winactie al zei, is mijn boekenkast niet groot genoeg. Maar het is ook erg leuk om iemand blij te maken met een mooi boek.

Deze maand zijn het weer twee recensieboeken die ik mocht recenseren voor De Crime Compagnie .
Na Melanie van Svea Ersson
Conflict van Susan Moonen

Je kunt kans maken op deze twee boeken door te reageren onder dit bericht op Connie's Boekenblog.
Of door te reageren onder het bericht op de Facebook pagina van Connie's Boekenblog.

Tot en met 10 februari kun je reageren om kans te maken op deze twee boeken.

Wanneer de winnaar bekend gemaakt is heb je één week om te reageren, anders wordt er een nieuwe winnaar gekozen.

Veel succes
Het delen van de winactie maakt geen verschil voor je winkansen. Maar natuurlijk vind ik het wel leuk als je dat doet.

Labels: