Boekenlijstjes

Al weer enige tijd geleden dat ik een Boekenlijstje geplaatst heb. Ondertussen is wel mijn Gelezen lijst weer bijgewerkt. Voor 2015 sta ik tot nu toe op 22 gelezen boeken.

Op dit moment ben ik in twee boeken aan het lezen.
Koud spoor van Carina van Leeuwen
Flex denken van Astrid Willems

Boeken die ik al gelezen heb en waar eerdaags een recensie of leeservaring op mijn blog komt zijn:
Verbroken beloftes van Jenny Offill
De Helm van Armata (Deel 4 van de Elfenblauw serie) van Johan Vandevelde
Zij die mij dood wensen van Michael Koryta


Ook deze keer zijn er weer een flink aantal boeken die klaar liggen om te gaan lezen. Ik heb er weer veel zin in.
Wat heb ik gedaan van Amanda Prowse
Branna's offer van Gaby Raaijmakers
De Paladijnse voorspelling van Mark Frost
De Crypte van Amanda Stevens
Sevenster 1 en 2 van Alexandra Penrhyn lowe


Binnenkort komt ook De Tijdwachter van Michael Reefs deze kant op.

Het blijft genieten van al die mooie boeken. Ik vraag niet voor niets voor mijn verjaardag steevast boekenbonnen. Ik heb nog wat liggen van mijn verjaardag en daarvan heb ik vandaag het boek Eeuwige roem besteld.  Lijkt me echt een heerlijk en interessant boek om te lezen. Ook ben ik ernstig aan het twijfelen of ik IJstweeling zal bestellen?

Maar aangezien je een boekenbon (helaas) maar één keer kunt besteden en ik al veel te lezen heb ben ik daar nog over aan het nadenken.

Labels: