27 mei verschijnt: The reading Challenge

Op 27 mei 2015 verschijnt The reading Challenge van Mila Levchenko.
Volgens uitgever Scelta Publishing is het: Dé uitdaging voor alle boekliefhebbers!

Achter op het boek staat:
Dit boekje staat boordevol uitdagingen en opdrachten. 
Laat je verrassen door andermans favorieten boek. 
Lees boeken die je zelf nooit zou oppakken en daag je zelf uit zoveel mogelijk boeken te lezen. 

Mila Levchenko (1983) is geboren in de Oekraïne. Haar familie vertrok naar
Amerika toen ze vijf jaar oud was. Met haar Bachelor Psychologie op zak besloot ze te werken met patiënten in een forensisch psychiatrisch ziekenhuis.
Mila leest zoveel mogelijk boeken om de dagelijkse heftigheid in haar werk te compenseren.

Ik mocht het boek al ontvangen en bespreken op mijn blog.

Met de instructies ben ik nog niet begonnen, wel heb ik met veel interesse de vele opdrachten gelezen. Het is heel gevarieerd en voor iedere lezer zit er genoeg bij dat aanspreekt.
Tijdens het bekijken van het boek kreeg ik direct het idee dat het ook heel leuk moet zijn om samen met anderen één of meer opdrachten te doen. Blijkbaar vinden meer lezers dat net als ik een gezellig idee Ik zag de afgelopen dagen op Twitter en Facebook oproepen om aan de 30 dagen foto Challenge uit het boek mee te doen.
Ik ben heel benieuwd welke foto's er de komende tijd voorbij gaan komen en wie er mee doen...

Er zijn ook wat meer creatieve opdrachten in het boek zoals het maken van een deurhanger. Waarop je dan zelf een tekst kunt zetten die aangeeft dat je niet gestoord wil worden omdat je leest.
Of opdrachten met foto's...


Er staat werkelijk van alles in om het lezen van boeken nog uitdagender te maken. Ik zal er nog een aantal noemen.


The reading challenge heeft een vrolijke en speelse uitstraling en zeer uiteenlopende uitdagingen.
Ik vind het dan ook een leuk boek om aan een enthousiaste lezer cadeau te doen. Zeker omdat het prettig geprijsd is (€ 8,99).

Waar ik nog niet helemaal uit ben is voor welke leeftijd het boek nu is. Wat mij betreft voor iedereen die plezier in lezen heeft. Laat eens horen wat jullie mening hierover is.

Labels: