Boekenlijstjes 2

Op mijn blog is de lijst met gelezen boeken weer bijgewerkt. Van de meeste boeken heb ik een recensie geschreven of een leeservaring. Zo las ik onder andere IJstweeling, Het hart van een vrouw, De Reading Challenge, Verbroken en Hitte. Als je alles wil zien kijk dan op deze lijst. Een aantal recensies staan in de planning en er zijn ook boeken waarvan ik niet aan recenseren toekwam of van te voren al besloot het niet te doen.
Tijdens het maken van de lijst voelde ik me erg tevreden met de mooie, leuke boeken in allerlei genres die ik heb gelezen. Wat is lezen toch een heerlijke hobby.

Recensies die binnenkort geplaatst worden zijn:


Komende blogtours waar ik aan mee doe zijn:


Voor Fantasywereld liggen al klaar:

Ook komen er de komende maanden een aantal vervolgen uit die ik ga recenseren. Zoals De Labyrintrenner 0,5 van James Dasher, The Finisher 2: Sprong in het diepe van David Baldacci en Zwaard van het noorden van Luke Scull.

Gekocht
Iets wat iedere boekliefhebbers wel zal herkennen is dat je altijd meer boeken wil kopen en altijd plaats te kort komt voor al je boeken. Ik probeer het kopen dan ook te beperken, toch zijn er altijd boeken die je toch koopt. Omdat het een vervolgdeel is (vooral bij de fantasy boeken worden veel series geschreven), omdat je fan van een auteur bent, of omdat het een speciale gelegenheid is en je het boek als aandenken wil, of....... Redenen genoeg, ik hoor ook graag jullie redenen / smoezen om toch steeds weer boeken te kopen.
De afgelopen tijd heb ik een aantal boeken gekocht:


Boeken opgestuurd door uitgevers
Soms krijg ik zomaar een boek opgestuurd van een uitgever. Erg leuk is dat.
Al moet ik soms wel even gaan puzzelen wanneer ik die kan lezen / recenseren. De afgelopen maanden kreeg ik opgestuurd:


Nog niet verschenen
Boeken die nog niet verschenen zijn maar die ik waarschijnlijk ga lezen / recenseren zijn.
Genoeg dus om naar uit te zien. Ik geniet hier volop van en hou jullie natuurlijk op de hoogte.

Labels: