Nieuwsflits Juni

Donderdag 11 juni was ik op de VIR (Very Important Readers) avond in Almere. Ik had twee toegangskaarten gewonnen bij de Facebook actie van Jet van Vuuren, Ilse Ruiters en Linda Jansma.

Het was een erg gezellige avond. De drie auteurs werden geïnterviewd, er was een vragenuurtje en er werden vier boeken-pakketten verloot.

Ook lazen Jet, Ilse en Linda een stukje voor uit het boek waar ze nu mee bezig zijn.

Meer foto's staan op de Facebookpagina van Connies Boekenblog

Zondag 21 juni doe ik mee aan een Lees marathon.


De poll over het nieuwe abonnement van Elly's Choice is 27 keer ingevuld.

Dit zijn de uitslagen.


Bedankt voor het reageren op mijn blog en op Facebook. Het was al snel duidelijk dat ik niet de enige was die niet direct heel enthousiast was.

Veel mensen blijken (net als ik) eigenlijk erg tevreden te zijn met het abonnement zoals het nu is. Het wordt dan ook jammer gevonden als je in een ander abonnement een boek ziet dat je graag wil lezen. Vervelend als dat boek er bij jouw dan net niet bij zit.

Elly's choice biedt wel de mogelijkheid om voor € 1,99 een extra abonnement erbij te nemen.
Ook was er hier en daar de vrees dat het vrouwen pakket te veel feelgood en romans zou gaan bevatten.

Ik ben er nog niet uit wat ik doe. Tot nu toe was ik erg blij met mijn 10 boeken per maand voor € 2,99. Zal ik stoppen? Tenslotte heb ik flink wat boeken op mijn e-reader staan? Of een abonnement erbij nemen? En als ik doorga welk abonnement wil ik dan want ik lees eigenlijk van alle drie erg graag.

Kennen jullie de fotografie website van Jeroen? Als je die niet kent neem eens een kijkje. Er staan prachtige foto's op en er komen steeds weer nieuwe bij.
Jeroen heeft pas, als opdracht voor zijn fotovakschool opleiding, alternatieve covers gemaakt voor de boeken van Pepper Kay. Niet dat die echt gebruikt gaan worden maar wel een mooie uitdaging...
Op het moment heb ik nog geen boekpresentaties of andere leuke evenementen op de planning staan.

Labels: