Poll veranderingen in Elly's Choice abonnement

Al bijna een jaar ben ik lid van Elly's Choice. Een concept waar ik helemaal weg van ben. Voor maar 2,99 per maand krijg ik iedere maand 10 ebooks. Dat de boeken al voor me uitgekozen zijn vind ik geen punt. Tot nu toe zit er genoeg bij wat ik graag wil lezen, of juist eens een kans wil geven. Ik ben dan ook erg enthousiast over mijn abonnement.

Nu is de opzet veranderd en ik ben er nog niet uit wat ik daarvan vind.
Er zijn nu drie bundels waar je uit kunt kiezen.
Iedere maand zijn er vijf boeken geselecteerd die voor iedere bundel hetzelfde is. Daarnaast kun je (voor één jaar vast) kiezen uit de bundels Vrouw, Man en Literatuur.
Leden die al een abonnement hebben zijn ingedeeld bij de bundel vrouw.

Op zich een goed initiatief maar ik zag bij deze maand bij alle drie de bundels boeken die ik graag wil lezen. Welke gaat het worden als ik mijn abonnement verleng? Of neem ik twee abonnementen (waarschijnlijk is er dan korting)? Maar dan loopt ook de prijs weer op…
Zal ik het vervelend gaan vinden wanneer ik regelmatig in de andere bundels boeken zie die ik ook wil lezen?
Zoals ik al zei ben ik daar nog niet uit.

Ik ben heel benieuwd naar jullie mening. Het zou leuk zijn als deze poll invult en/of je reageert onder dit bericht.



Groetjes van Connie

Labels: