Boekenlijstjes 3

Sinds het vorige boekenlijstje heb ik (zelfs voor mijn doen) veel gelezen. In de zomervakantie heb ik heel wat boeken verslonden, maar ook nu ben ik volop aan het lezen. De lijst met gelezen boeken is weer bijgewerkt (28 boeken). Ik heb weer in allerlei genres en voor verschillende leeftijdsgroepen gelezen.
Boeken die ik las zijn onder andere:

De levenden en de doden - Nele Neuhaus
Huisje boompje feestje - Jill Mansell
Dichtgedachten - Martin Gijzemijter
Gebroken geheugen - J.Sharp
Flora en de fantastische eekhoorn - Kate DiCamillo
Als je alle gelezen boeken wilt zien kun je hier kijken.

Geweldig verjaardags cadeau . 
Voor mijn verjaardag in augustus kreeg ik de hele Deverry serie van Katharine Kerr cadeau. De serie bestaat uit 15 delen en ik was van plan om zo nu en dan een boek te lezen. Dit is echter een onweerstaanbare serie zodat ik ondertussen de eerste vier delen al uit heb. In de vakantie is het een aantal keren nachtwerk geworden omdat ik zo in het verhaal zat. De vorige keer dat ik de boeken las zat er steeds een flinke tijd tussen zodat het prettig was dat de auteur steeds iets herhaald. Nu was dat wat mij betreft niet nodig maar de manier waarop ze dit doet stoort niet.


Recent gelezen / Aan het lezen
Het meest recente boek dat ik gelezen heb is Wie storm zaait van T.C. Boyle.
Erg indrukwekkend, zal lastig zijn om hier een recensie over te schrijven.

Op het moment lees ik het ebook Het geheim van de zusters van Kate Morton

Voor Fantasywereld ligt klaar;
Nog steeds het boek De erfenis van steen van Silvia Rietdijk
Kinderen van Atlantis boek 3 Erfgenaam van Anton Wolvenkamp

Recensies die binnen kort geplaatst worden
De afgrond: Rolf Östenberg
Wie storm zaait: T.C. Boyle
De stem van de zee: Mara Li
Gekocht
Ebook, Het geheim van de zusters: Kate Morton
Sluimergeest: Cocky van Dijk
Bloed en scherven: Kelly van der Laan
444 blunders die de geschiedenis (bijna) hebben veranderd: Herman Boel


Blogtours waar ik de komende tijd aan mee doe
Het geheim van mijn man: Liane Moriarty
Oxen, De honden moorden: Jens Hendrik Jensen
Vuurpreek: Francesca Haig

Boeken die hier klaar liggen om te recenseren
De vrouw die niet opgaf: Val McDermid
De zomer van toen: Maggie Mitchell
Een biljet van oneindig: Sanne de Bakker en Dadara
De betrokkenen: Anita Larkens

En dan staan er ook nog ongelezen boeken in mijn kast en komen er de volgende maanden weer nieuwe recensie boeken binnen. Het leven van een boekblogger bevalt me prima al is het lezen veel makkelijker als de recensies schrijven. Daar gaat behoorlijk wat tijd in zitten.

Labels: