Nieuwsflits: agenda komende periode

Op mijn blog agenda staan voor de komende tijd weer een aantal interessante activiteiten gepland waarover ik wil gaan schrijven. Nadeel is wel dat ze allemaal vlak na elkaar zijn in plaats van verspreid over de weken. Maar soms is dat nu eenmaal hoe het loopt.

Dinsdag 1 september: Bij uitgeverij Meulenhoff-Boekerij ga ik naar een High Tea met de Australische schrijfster Kate Morton. Haar nieuwste boek Aan de rand van het meer verschijnt in oktober. Hopelijk vertelt ze daar iets over zodat ik dat weer aan mijn lezers kan melden.

Donderdag 3 september: Jeroen en ik hebben kaartjes gekocht voor BorderKitchen waar T.C. Boyle te gast is. De auteur wordt geïnterviewd door schrijver / journalist Arjan Visser over zijn nieuwe roman Wie storm zaait. Ik heb het boek net uit en was erg onder de indruk, mijn recensie zal eerdaags op Connie's Boekenblog staan.

Zondag 6 september: Deze dag staat Überamstel op de agenda.

Woensdag 9 september: Ik ga de auteur van De dikke meester Jaap ontmoeten. Dit jeugdboek vonden alle drie mijn kinderen erg leuk en ik heb er heel wat keren uit voorgelezen.
Jacques Vriens was op de lagere school één van de helden van mijn dochter omdat hij (net als zijzelf) dyslexie heeft en toch boeken schreef.

9 september wordt zijn nieuwste boek Baron 1898 gepresenteerd in de Efteling. Dit valt perfect te combineren met familiebezoek dus we maken er een gezellige dag van.


Tweejarig jubileum
De hele maand september is het feestmaand op mijn blog ter ere van het tweejarig bestaan.
Er komen een aantal winacties met leuke prijzen.


Zondag 18 oktober: Jeroen en ik gaan naar de Koninklijke Schouwburg in Den Haag. Isabel Allende wordt geïnterviewd door Nina Weijers over haar nieuwste roman De Japanse minnaar

Oktober 2015
Deze maand is het thrillerfestival in Zoetermeer. Ik heb me er nog niet in verdiept maar ben zeker van plan om er naar toe te gaan


Ik heb er zin in en laat jullie weten hoe het was.

Labels: