September wordt een feestmaand op Connie's Boekenblog

Op 28 september 2015 bestaat Connie's Boekenblog alweer twee jaar. En dat gaat gevierd worden!

Ik blog nog steeds met heel veel plezier. Het is ook erg leuk dat mijn kinderen heel graag lezen en geïnteresseerd zijn in wat ik doe met mijn blog. Met twee van de kids heb ik samen een interview gedaan en dat vond ik wel erg bijzonder.
Mijn man Jeroen is bezig met een fotografie opleiding en maakt de foto's voor mijn blog. Hij doet extra ervaring op en ik heb mooie foto's op mijn blog. Maar het is vooral ook erg gezellig om vaak samen op pad te gaan voor mijn blog.

Ergens naar toe gaan en erover schrijven is één van de vele leuke dingen aan het hebben van een boekenblog. Ik ontmoet veel mensen, heb interessante gesprekken en vermaak me prima.
Maar ook het lezen van zoveel verschillende boeken en er recensies over schrijven geeft me veel voldoening. Het lezen gaat vlot, ik verslindt boeken en hoor vaak dat ik wel snel door mijn boek heen ben. Helaas gaat het recenseren veel langzamer. Ik weet wat ik van een boek vind en wat ik erover wil vertellen. Maar het op papier krijgen is vaak echt ploeteren. Daarentegen ben ik dan weer heel voldaan als het gelukt is.

Dat mijn blog regelmatig bezocht wordt en volgers heeft is ook iets waarvan ik geniet. Reacties op artikelen of recensies blijven iedere keer weer leuk.

Eigenlijk is het teveel om op te moeten waarom ik met zoveel plezier veel tijd aan mijn blog besteed. Kortom gezegd is het gewoon hartstikke leuk.

Daarom wordt september een feestmaand op Connie's Boekenblog, omdat ik dan twee jaar blog en hoop er nog een heleboel jaren aan toe te gaan voegen.

Hou mijn blog en Facebook pagina in de gaten want er komen een aantal winacties in september. Ik mag een aantal mooie cadeaus weg geven, Deze week zijn er hier al een aantal pakketten bezorgd voor de Feestmaand. Op Twitter en op de Facebook pagina van Connie's boekenblog staan al wat foto's om jullie nieuwsgierigheid op te wekken. Ook ben ik zelf op pad geweest en heb nog het een en ander gekocht om te verloten. Hiermee heb ik me prima vermaakt, net als met het organiseren van de feestmaand in september.

Voor wie er mee gaat doen aan de acties in September alvast veel succes...

Labels: