September feestmaand: Twee keer kans op een maandabonnement van Elly's Choice

Zoals vaste bezoekers van mijn blog wel weten ben ik lid van Elly's Choice en probeer ik iedere maand één van de boeken uit het maandpakket te bespreken.

Ik vind het dan ook erg leuk dat ik twee maand cadeau-kaarten mag weggeven. Zelf heb ik er nog wat chocola bij gedaan voor tijdens het lezen.

Je kunt kans maken op één van de cadeau kaarten (plus chocolade) door te reageren onder dit bericht. Of door te reageren onder het bericht op de Facebook pagina van Connie's Boekenblog.

Tot en met zondag 20 september 2015 kun je reageren om kans te maken op het boek.

De winactie is alleen voor adressen in Nederland en België

Als de winnaar bekend is gemaakt heb je één week om te reageren, anders wordt er een nieuwe winnaar gekozen.

Veel succes

P.S. Bobby is geen onderdeel van de winactie...

Labels: