September feestmaand winactie: Blauwe maandag - Nicci French


Van uitgeverij Ambo Anthos mag ik een gesigneerd exemplaar weggeven van Blauwe Maandag van Nicci French. Eerlijk gezegd vind ik het bijna jammer dat ik zelf niet mee mag doen want ik zou dit boek van het sympathieke schrijverspaar (ik heb ze één keer mogen ontmoeten) graag in mijn boekenkast hebben staan.

Dus ik zou zeggen doe vooral mee voor deze mooie prijs.

Voor degene die het boek niet kennen zet ik hier de beschrijving zoals ik die bij Bol gevonden heb.

Samenvatting
Frieda Klein is psychoanalytica. Ze leeft een strak georganiseerd leven, dat vooral gericht is op het helpen van anderen. Niet alleen haar patiënten, maar ook haar familie en vrienden kunnen altijd op haar rekenen. De onrust in haar hoofd probeert ze te verdrijven met lange nachtelijke wandelingen door haar geliefde Londen.

Frieda is ervan overtuigd dat wat zich in het hoofd van haar patiënten afspeelt controleerbaar is. Maar als één van haar patiënten vertelt dat hij ervan droomt een kind te hebben, met rood haar en sproeten, en kort daarna een jongetje verdwijnt dat aan die omschrijving voldoet, wordt Frieda geconfronteerd met de onbeheersbare werkelijkheid die zij altijd angstvallig buiten de deur heeft weten te houden.

Kan Frieda's kennis van de menselijke geest de recherche helpen bij het vinden van het jongetje? Is er een verband met een ontvoeringszaak van tweeëntwintig jaar eerder? En zal de dader worden ontmaskerd?

Blauwe maandag is het eerste deel van de serie met Frieda Klein in de hoofdrol en verscheen in mei 2011.

Je kunt meedoen voor dit pakket door te reageren onder dit bericht. Of door te reageren onder het bericht op de Facebook pagina van Connie's Boekenblog.

Tot en met dinsdag 15 september 2015 kun je reageren om kans te maken op het boek.

De winactie is alleen voor adressen in Nederland en België

Als de winnaar bekend is gemaakt heb je één week om te reageren, anders wordt er een nieuwe winnaar gekozen.

Veel succes

Labels: