Nieuwsflits Elly's Choice

Een tijdje terug schreef ik over het veranderde aanbod van Elly's Choice en dat ik er nog niet uit was wat ik zou kiezen. Het stond wel al snel voor me vast dat ik mijn abonnement wilde verlengen want ik vind het nog steeds een geweldig concept. Na lang aarzelen ben ik toch gegaan voor het pakket dat ik al had en er geen aanvulling bij genomen. Dat er misschien bij de andere pakketten een boek zit dat ik ook graag wil neem ik op de koop toe.

Voor mijn blog lees en bespreek ik iedere maand 1 van de boeken van mijn abonnement. Daar stop ik voor dit jaar even mee, maar volgend jaar pak ik dat weer op. De laatste maanden van het jaar zijn gezellig, maar druk. En ik heb een aantal dikke recensieboeken liggen die ik nog ga lezen.

Dus even een stop maar in 2016 bespreek ik weer iedere maand een boek van mijn abonnement.

Labels: