Terugblik september feestmaand

De laatste pakketten die verloot zijn in de september feestmaand staan klaar om naar de winnaars te gaan. Vier ga ik er naar het postkantoor brengen om op te sturen en de vijfde gaat mee naar het thrillerfestival en kan ik persoonlijk aan de winnares overhandigen.

Wat mij betreft is de feestmaand ter ere van het tweejarig bestaan een groot succes en ik vond het heel erg leuk om te doen.
Ik ben dan ook ontzettend verwend met alle mooie prijzen die ik weg mocht geven. Iedereen die hier aan meegewerkt heeft wil ik dan ook van harte bedanken.

Er is veel en enthousiast gereageerd op mijn blog en op de Facebookpagina van Connie's Boekenblog. Niet alleen op de winacties maar ook op het raden van de prijzen en felicitaties voor het tweejarig bestaan. Geweldig


Onze notarishond Bobbie heeft het deze maand druk gehad maar gelukkig vind ze het erg leuk. Ze zal het missen om zo vaak brokjes te mogen zoeken.
Het blijft ook voor ons iedere keer weer genieten om te zien hoe blij ze is om tussen de lootjes naar wat lekkers te mogen zoeken.

Nu wordt het rustig aan met winacties maar helemaal stoppen doet het niet. Eén keer per mand blijft er een winactie op mijn blog komen. Niet altijd een nieuw boek, het kan ook een boek zijn uit mijn boekenkast, of een recensieboek of een boek dat ik op een boekenmarkt gekocht heb. Maar zeker is dat er iedere maand een boek verloot wordt.

Groetjes van Connie



... en Bobbie

Labels: