Winactie oktober 2015 - De vertrouweling - Kate Morton

Deze maand mag ik van uitgeverij Boekerij het gesigneerde boek De vertrouweling van Kate Morton verloten.

Dit boek heb ik zelf nog niet gelezen maar lijkt me weer erg goed. Ik heb van Kate Morton eerder al twee boeken gelezen. Namelijk Het geheim van de zusters en Aan de rand van het meer en daar heb ik erg van genoten.

Op de achterflap van het boek staat:
Een meeslepend verhaal over vrienden, geliefden, dromers en samenzweerders 

Tijdens een feest op de boerderij van haar familie op het Engelse platteland ontsnapt de zestienjarige Laurel Nicolson naar de boomhut uit haar kindertijd. Terwijl ze dagdroomt over haar toekomst ziet ze een vreemdeling met haar moeder praten. Voordat de middag voorbij is zal Laurel getuige zijn van een misdaad die alles wat ze weet over haar familie op zijn kop zet. 

Vijftig jaar later is Laurel een succesvolle actrice en woont ze in Londen. Ze keert terug naar de boerderij voor de negentigste verjaardag van haar moeder en wordt daar overweldigd door vragen die ze tientallen jaren heeft weggestopt. 
Beetje bij beetje ontrafelt ze een schokkende geheime geschiedenis die zijn oorsprong vind in de oorlog. 
Je kunt meedoen voor het boek door te reageren onder dit bericht. Of door te reageren onder het bericht op de Facebook pagina van Connie's Boekenblog.

Tot en met maandag 26 oktober 2015 kun je reageren om kans te maken op het boek.

De winactie is alleen voor adressen in Nederland en België

Als de winnaar bekend is gemaakt heb je één week om te reageren, anders wordt er een nieuwe winnaar gekozen.

Succes

Labels: