Nieuwsflits December 2015

Op zaterdag 12 december gaan Jeroen, Annie en ik naar De Midwinterfair in het Archeon en natuurlijk komt er een verslag met foto's op mijn blog.

In een vorig bericht schreef ik dat een foto van Jeroen gebruikt is voor de cover van Drakenbloed van Pepper Kay. Annie heeft model gestaan voor Tessa de hoofdpersoon uit Drakenbloed.
Het leek Pepper Kay een leuk idee als bezoekers van de Midwinterfair samen met haar en Tessa (Annie) op de foto konden gaan. Jeroen en Annie vonden dat ook een leuk idee en op zaterdag 12 december is het mogelijk.

Pepper Kay is dan te gast bij de boekenstand van Nimisa Publishing house, een uitgeverij waarvan ik al meerdere boeken met veel plezier gelezen heb. En waar de auteurs altijd te vinden zijn voor een gezellig praatje als we langskomen.
Zaterdag 12 december kun je daar van 11.30 tot 12.00 en van 14.00 tot 14.30 op de foto met Pepper Kay en Tessa/ Annie.
Mocht je met één van de Nimisa auteurs op de foto willen en Jeroen is in de buurt, vraag het hem dan gewoon. Geen probleem.

We hebben er zin in, het is voor mij de eerste keer dat ik naar de Midwinterfair ga, dus ik ben benieuwd wat ik er van zal vinden.
Ik laat het weten.


Vandaag ga ik beginnen in Gangster Anders en zijn vrienden (en een enkele vijand) van Jonas Jonasson. Het is het eerste boek dat ik van hem ga lezen en gezien de enthousiaste reactie op zijn eerdere boeken hoop ik van het boek te gaan genieten Op mijn blog kun je tot en met dinsdag 8 december een kans maken om het boek te winnen.
Hou mijn blog in de gaten want deze week komt er nog een leuke winactie.

Bobbie, mijn notaris hond, heeft tegenwoordig een handtas en die foto wil ik jullie niet onthouden. Op vijf december hadden wij pakjesavond. We hadden lootjes getrokken en voor elkaar wat gekocht en gedichten gemaakt. (Dit was trouwens ontzettend gezellig).
Een vriendin van ons had voor Sinterklaas gespeeld en heel lief voor iedereen iets gekocht, ook Bobbie was ze niet vergeten. Bobbie kreeg een pakje dat ze samen met mijn dochter uitpakte. Kelly hielp met papier scheuren terwijl Bobbie geïnteresseerd haar neus in het pakje zag. Ze was helemaal blij en uitgelaten toen daar een speeltje uitkwam, precies lekker zacht zoals ze leuk vind. Gisteren avond lag ze met haar hoofdje op de tas te slapen

Ik ben o.a. verwend met een nieuwsblok met papiertjes voor de prijsvragen van mijn blog, kaarsjes en en een grote kalender om familie afspraken en blog aktiviteiten goed bij te kunnen houden.

Boeken heb ik wel weggegeven maar niet gekregen dit jaar. Maar ik ben heel blij met mijn leuke geschenken.

Heel erg blij ben ik met de 256 volgers op Bloglovin en de volgers op mijn Facebookpagina.
Daar zijn het er ondertussen al 959 en dat gaat richting 1000. Het zou toch ontzettend leuk zijn als ik dit jaar de 1000 likes zou halen. Dus mocht je mijn Facebookpagina nog niet liken dan vind ik het leuk als je dat nog doet.
Het is veel, 1000, maar het is het proberen waard en wie weet volgend jaar nog een paar erbij op Bloglovin.

Groetjes van Connie

Labels: