Winactie: Ik verloot 3 exemplaren van Tangle Schatten - Kleuren voor volwassenen

Een aantal dagen geleden besprak ik Tangle Schatten - Kleurboek voor volwassenen, een boek vol met prachtige tekeningen om in te kleuren. Mijn bespreking kun je hier lezen.
Van BBNC uitgevers mag ik op mijn blog drie van deze kleurboeken verloten.

Tekst achterkant kleurboek
ONTSTRESS, ONTHAAST EN ONTSPAN
Keur en kleuren hebben therapeutische eigenschappen die zorgen voor rust en waarmee we ons los kunnen maken van onze overgestructureerde levens. Claim wat van je waardevolle tijd en verlies jezelf in de eenvoud van het kleuren. Jane Monk heeft 52 originele kleurplaten gecreëerd, waarin ze Zentangle - patronen heeft gecombineerd met haar eigen tekeningen. Elke complexe tekening bevat onverwachte details en talloze kleurmogelijkheden.

Gebruik kleurpotloden, verf, inkt stiften of een ander medium om mee te kleuren. Lees de stap-voor-stap aanwijzingen over technieken en basisinformatie over kleur. Experimenteer dan op de speciale oefenpagina's om erin te komen en een ritme te ontwikkelen. Maar je mag natuurlijk ook meteen beginnen ! Je hebt niets anders te verliezen dan je spanningen.


Je kunt meedoen voor één van de kleurboeken door te reageren onder dit bericht. Of door te reageren onder het bericht op de Facebook pagina van Connie's Boekenblog.

Tot en met Maandag 14 maart 2016 kun je reageren om kans te maken op het boek.
De winactie is alleen voor adressen in Nederland en België
Als de winnaar bekend is gemaakt heb je één week om te reageren, anders wordt er een nieuwe winnaar gekozen.

Succes

Labels: