Win een gesigneerd exemplaar van De monogram Moorden

Tijdens de boekbloggers lunch in Antwerpen heb ik Sophie Hannah en Mathew Prichard (de kleinzoon van Agatha Christie) ontmoet. Aan het einde van deze ontmoeting heb ik mijn boek De Monogram moorden (het nieuwe door Sophie Hannah geschreven Hercule Poirot verhaal) door hen laten signeren.

Van Dutch Media Books, die de lunch organiseerden, mocht ik ook een boek laten signeren om op mijn blog te verloten.

Je kunt kans maken op dit gesigneerde boek door te reageren onder dit bericht op Connie's Boekenblog. Of door te reageren onder het bericht op de Facebook pagina van Connie's Boekenblog.

Tot en met 16 november kun je reageren om kans te maken op dit boek.
Wanneer de winnaar bekend gemaakt is heb je 1 week om te reageren anders wordt er een nieuwe winnaar gekozen.

Succes

Het volgen van mijn blog op Bloglovin of het liken van de Facebook pagina van Connie's boekenblog maakt niet uit voor je winkans. Maar ik vind het wel heel leuk als je dat doet.

Labels: