Nieuwsflits

Vrijdag 27 maart was ik uitgenodigd door uitgeverij de Geus voor een Meet & Greet met Jenny Offhill. Van haar boek Verbroken Beloftes was ik zeer onder de indruk dus ik wilde hier graag naar toe. Jeroen kon helaas niet, maar gelukkig kon ik meerijden met vriendin / collega blogger Shyama en haar man Frank (die heeft de foto's gemaakt).

Het was een bijzondere en erg leuke ontmoeting. Jenny Offhill bleek een gezellige en enthousiaste spreekster te zijn zodat de tijd voorbij vloog.
Ook was het fijn om Jill van uitgeverij de Geus weer eens te ontmoeten. Haar collega Linda kon er jammer genoeg niet bij zijn vanwege de stroomstoring die het treinverkeer plat legde die dag.
Op deze dag ook de bloggers ontmoet van het boekenblog 'Bored to Death', erg gezellig. Ik hoop ze nog eens tegen te komen en ben hun blog gaan volgen.
Voor uitgebreide verslagen over de Meet & Greet kun je kijken op
Shyama in Boekenland.
Bored to Death.

Winactie 
Tot en met 10 april kun je nog meedoen met de Winactie voor het boek Uitglijder.

Op de agenda
Zondag 19 april is er weer een literaire thrillersalon in Amsterdam. Gasten zijn Kim Moelands en Carina van leeuwen. Waarschijnlijk ga ik daar naar toe.

Op 25 en 26 april is het weer Elfia in Haarzuilen. Jeroen en ik gaan daar naar toe en hopen weer te gaan genieten van de mooie kostuums, de leuke sfeer en om weer veel fantasy auteurs te ontmoeten. Jeroen gaat veel foto's nemen zodat er weer een uitgebreid fotoverslag op mijn blog komt te staan.
Wil je mijn vorige verslag zien klik hier, voor het blog van Jeroen met de Fantasy en andere foto's klik hier.

Op 3 mei worden er op de logeerboot in Dordrecht vier boeken gepresenteerd
– Gebroken geheugen van J.Sharpe (www.jsharpebooks.com)
– Drakenzieler 2, Sluimergeest van Cocky van Dijk (Facebook pagina)
– De slang in het paradijs van Latoya Moirae (www.latoyameuris.nl)
– Bloed en scherven van Kelly van der Laan (www.kellyvanderlaan.nl)
Er is een uitgebreid middag en avondprogramma waar je voor in kunt schrijven.
Jeroen en ik gaan naar het middag programma.

6 juni is de boekpresentatie van het nieuwe boek van Linda Jansma, Verbroken.
Hier gaan Jeroen en ik ook naar toe. Bovendien ga ik meedoen met de blogtour van het boek Verbroken

Dit is wat er tot nu toe in de planning staat, wie weet komt er nog iets leuks voorbij.

Labels: