Nieuwsflits

Inmiddels is het zo ver dat er gestemd kan worden voor de Valentijnsprijs, Stemmen kan via deze link.
De genomineerde boeken zijn.

M/V – Olga van der Meer – uitgeverij Ellessy
Sanne het leven is leuk – Marjan van den Berg – uitgeverij House of Books
Als de dag van toen – Sandra Berg – uitgeverij Zomer en Keuning
Geraakt – Angelique van Dongen- uitgeverij Ellessy
De verloren zoon – Thea Zoeteman-Meulstee – uitgeverij Zomer en Keuning

Maar je kunt ook stemmen op een boek naar eigen keuze.
14 februari is de prijsuitreiking in Amsterdam.

Er is inmiddels ook meer bekend over het middagprogramma van Het gala van het Fantastische boek.
Meer dan 30 Nederlandse en Vlaamse auteurs zijn tegelijkertijd aanwezig om hun boeken te laten signeren.
Aanwezig zijn:
Adrian Stone, Alex de Jong, Anthonie Holslag, Atalanta Nehmoura, Auke Hulst, Bianca Mastenbroek, Boukje Balder, Christien Boomsma, Cocky van Dijk, Floris Kleijne, Gaby Raaimakers, Guido Eekhaut, Hay van den Munckhof, Jasper Polane, Jen Minkman, Jolien Tonnon, Joris van Leeuwen, Jürgen Snoeren, Kelly van der Laan, Lis Lukassen, Mara van Ness, Marcel van Driel, Mark van Dijk, Martijn Adelmund en Iris Compiet, Melissa Skaye, Nienke Pool, Paul Evanby, Pen Stewart, Peter Schaap, Rik Raven, Robert J H Bijman, Silvia Rietdijk, Tais Teng, Terrence Lauerhohn, Thomas Olde Heuvelt.

Van een flink aantal van deze auteurs heb ik al (gesigneerde) boeken in mijn boekenkast staan. Waarvan ik een deel nog niet eens gelezen heb. Ik ben eigenlijk niet van plan om deze keer een boek of boeken te kopen. Maar dat wordt vast weer lastig...

Zoals ik al aankondigde in een van mijn vorige blogs wil ik iedere maand wat lezen, of iets anders doen met mijn abonnement van Elly's Choice.
Deze maand ga ik het e-book Alles is zoals het moet zijn van Daphne Dekkers lezen. En laat natuurlijk weten wat ik van het boek vond. Ik heb nog niets van haar gelezen maar ik heb gehoord dat ze erg vlot en grappig schrijft. Volgens Elly is het een Geestig romandebuut van Daphne Deckers.

In februari komt het eerste gastblog op Connie's Boekenblog. Linda Mastwijk won een Meet en Greet voor 5 personen met Ria Schopman, de auteur van het prachtige boek Alea. Ik vind het heel leuk dat zij over deze ontmoeting een verslag wil schrijven.

Op 1 februari stond alweer de tweede winactie van dit jaar mijn blog. Deze keer weer met twee van mijn recensieboeken. In 2015 zal er ieder maand een winactie te vinden zijn op Connie's Boekenblog.

Labels: